czwartek, 4 grudnia 2014

Warsztaty i kursy II

Workshops & courses II

Listopadowe warsztaty już za nami. Bardzo dziękuję wszystkim kursantkom i kursantom. Wspaniale było Was poznać i dzielić się z Wami wiedzą o metal clay. :)


Było to dla mnie naprawdę miłe doświadczenie. Okazało się także, że zainteresowanie warsztatami jest spore, dlatego postanowiłam wprowadzić jednodniowe warsztaty do mojej stałej oferty. Standardowo na prowadzenie kursów chciałabym przeznaczyć weekendy, ale jeśli zbierze się jednomyślna grupa, to zajęcia mogę poprowadzić w dowolnym dniu tygodnia. :)
Dzięki zaproszeniu Młodzieżowego Domu Kultury w Bolesławcu, przetestowałam także opcję prowadzenia warsztatów z dojazdem na terenie Dolnego Śląska! :)

Zapraszam serdecznie do współpracy! :)
Wszelkie szczegóły i zapisy: agnieszka.sobel@gmail.com

Najbliższe zajęcia w mojej pracowni w tę sobotę. 6. grudnia 2014.
Mikołajki z metal clay! :)


Dobra okazja, żeby zrobić sobie lub komuś bliskiemu wyjątkowy prezent.
Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz