piątek, 15 lutego 2013

Lunule

Lunulae

Asteroidy, komety, meteory... dzisiaj u mnie będzie księżycowy temat. :-)
O tym, że mam słabość do księżycowego symbolu, jakim jest lunula, pisałam już nie raz. 
A teraz kilka nowych moich interpretacji tego symbolu:

1. Lunula z wilczą łapką
Jeden z egzemplarzy tworzonych podczas styczniowej pełni Księżyca, zwanej Księżycem Wilka. Dopiero teraz znalazłam chwilkę, żeby zrobić jej zdjęcia. :-) 


2. Lunula z labradorytami
Prosta forma, skupiająca uwagę na niesamowitych labradorytach, które w tak maleńkim rozmiarze mają tak intensywny błękitny płomień.


3. Dyndające Księżyce
Kolczyki z lunulami zawieszonymi na delikatnych łańcuszkach, ozdobione labradorytami.


4. Lunula z Rysiem
Maleństwo wykonane na zamówienie. Mój pierwszy kotowaty w srebrze. :-)


4 komentarze:

  1. Lanula z labradorytami i wilcza lapa. PIEKNE! Czy mozna zamówic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Lunula z wilczą łapką jest dostępna, natomiast lunula z labradorytami została sprzedana - na zamówienie mogę wykonać podobną.
      W sprawie zakupów i zamówień proszę o kontakt mailowy na adres: sopellka@gmail.com
      pozdrawiam :)
      Aga

      Usuń
  2. Witam!! Wiem że data trochę przedawniona ale w poszukiwaniu wisiorka z Rysiem udało mi się trafić tutaj,wlansie na Pani stronę . Lanula z Rysiem jest piękna!!!Czy byłaby szansa wykonania takiego Rysia z łapka jego z 2 strony na okrągłej zawieszce ? Trochę w stylu wcześniejszej Pani pieknej pracy-wilka na okrągłej zawieszce też z łapka z tyłu ? Bardzo by mi na tym zależało ,serdecznie pozdrawiam ! Cudne prace !!

    OdpowiedzUsuń