poniedziałek, 25 lutego 2013

Fauna

Fauna

Dzisiaj znów wątek zbiorczy. Tym razem nazbierało mi się trochę srebrnych zwierzątek. Wszystkie powstały na zamówienie. :-)

1. Wilczyca w Pełni
Ta Wilczyca powstała w styczniu (tak, podczas Wilczej Pełni :)). Łańcuszek, na którym jest zawieszony medalion, ozdobiłam oprawionym w srebro kamieniem księżycowym.

2. Myszołów 
3. Gniazdko
Bardzo optymistyczna bransoletka dla przyszłej mamy. :)
Kamienie to: różowy agat, kwarc różowy, dumotrieryt, diopsyd, kunzyt, naturalny szafir, naturalny rubin i granat.
4. Husky
5. Niedźwiedź
6. Niedźwiedzio-Wronia łapka

4 komentarze:

  1. Ah... moja wilczyca z księżycem w pełni! Noszę ją cały czas, jest przepiękna i bardzo się cieszę, że zrobiła ją Pani dla mnie. Serdecznie dziękuję i życzę jeszcze wielu równie niesamowitych prac! Będę zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Pani Natalio :))
      I dziękuję za to zamówienie. :)
      pozdrawiam :)

      Usuń
  2. misio sliczny, a łapka moja, no i nosi się ją cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dziękuję Wronko :)) oby łapka nosiła się jak najdłużej i na szczęście :))

      Usuń