poniedziałek, 1 października 2012

Ciepły szal

Warm shawl

Październik przywitał mnie nieprzespaną nocą, katarem, bólem gardła oraz zimną, wilgotną aurą za oknem. Wiem, nie brzmi to dobrze. ;-) 
Na szczęście są wokół mnie ludzie, którzy potrafią sprawić, że uśmiecham się, nawet w takich okolicznościach. 
Szpile, które kilka dni temu wykonałam na zamówienie, dotarły do nowej Właścicielki, która napisała o nich na swoim blogu. Zobaczcie sami: Atelier Biznesu  I jak miałam się nie wzruszyć z radości?! Samo ciepło, zupełnie jak szale, które Kasia i Małgosia tworzą w swoim magicznym atelier. Taki cieplutki i artystycznie niepowtarzalny szal jest bardzo na czasie, zwłaszcza o tej porze roku i zwłaszcza w wykonaniu tak wyjątkowych Kobiet. 
To moje ulubione dzieła autorstwa Kasi i Małgosi z Atelier Biznesu:


A to szpilki, które wykonałam do ich filcowych dzieł:

1. Marokańskie Noce dla Kasi
Z pięknym kaboszonem czarnego jak nocne niebo onyksu.

2. Smoczy Ogień dla Małgosi
Kamień to jaspis sea sediment w zupełnie baśniowej, płomiennej kolorystyce.

Praca nad szpilami nie należała do łatwych, było sporo szczegółów, których nie spodziewałam się na etapie planowania (hartowanie szpili, lutowanie cieniutkiego łańcuszka), ale jak to niedawno przeczytałam u znajomego - tylko dzięki takim wyzwaniom mogę uczyć się i zdobywać najcenniejsze doświadczenie. Dlatego jeszcze raz serdecznie dziękuję Kasi za zamówienie, które pozwoliło mi nauczyć się wiele nowego. :-)

4 komentarze:

  1. Aga, wiemy że łatwo nie było - tym bardziej doceniamy, że się nie poddałaś! I dziękujemy ślicznie:)
    Twoje prace zainspirowały nas i powstają szale specjalnie do szpili :)
    pozdrawiamy Cie serdecznie
    KiM

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne szpile. Sama nie wiem która bardziej mi się podoba. Czarna, czy ognista...No i piękne prace Atelier Biznesu, zaraz obejrzę bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne, przypominają mi dzieciństwo i artstki z tymi szalami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szpile przepiekne! Idealnie pasują do jesiennych szali...

    OdpowiedzUsuń