wtorek, 18 września 2012

Sowy i Piórko

The Owls and the Feather

So­wa jest ma­gią lasu,
Ocza­mi nocy...
Gwiaz­dy w jej oczach płoną
I sreb­rzys­ty Księżyc
broczy.
So­wa jest przewodnikiem,
Prze­wod­ni­kiem po mrocznym
borze.
Zap­ro­wadzi Cię tam,
Gdzie świet­li­ki trwają
W swym od­wie­cznym tańcu
I nic ich nie zmorze...

Fragment wiersza "Sowa" znalezionego na stronie: http://demonekpaulinka.cytaty.info/

O sowach powiedziano już bardzo wiele, były legendy, symbolika, opinie... Mnie sowy fascynują, są piękne, ciche i te och magiczne oczy! Nie przemawia do mnie sowa jako symbol mądrości (bynajmniej nie ujmując sowom inteligencji!). Dużo bardziej widzę w niej przewodnika i opiekuna tam, gdzie mój własny wzrok zawodzi, w tych momentach, gdy nie widać ani drogi, ani horyzontu. I z taką intencją wykonałam dwa sowie amulety - żeby prowadziły, wspierały i opiekowały się nowymi Właścicielami. :-)

Sowa Płomykówka z kwarcem różowym

 Malutka Sówka
Piórko
Piórko, które zostało zamówione na prezent. :-) 


6 komentarzy:

  1. Genialne te sowy! :D Kojarzą mi się z tą kochaną sówką z Harrego Pottera ;) A piórko jak prawdziwe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Verha :*
    Słyszałam, że w "HP" była jakaś urocza sowa, ale przyznaję bez bicia, że nie przeczytałam ani jednej strony Harrego Pottera. ;-)
    Tak więc sowy znam tylko z natury - kiedyś na kilka tygodni zamieszkała koło mojego domu rodzina uszatych - lepsze niż niejeden program w tv. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję Kasiu :*
    Dobrze mi się je robiło, bo bardzo lubię sowy - są takie kocie, albo to koty są sowie? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie ten motyw sowi sprawił, że trafiłam na twoja stronę. Uwierz długo szukałam czegoś podobnego, ale nigdzie nie mogłam znaleźc. Byłabym zainteresowana kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wszystkie Twoje miłe komentarze. :)
      Sowie wisiorki zostały sprzedane, ale chętnie wykonam podobne na zamówienie. W celu ustalenia szczegółów, zapraszam do kontaktu mailowego: aga.sobel.art@gmail.com
      Pozdrawiam! :)

      Usuń