sobota, 29 września 2012

Losowanie

Drawing of lots

Dzisiaj trochę nietypowo. Już wyjaśniam - moja biżuteria ma swoją stronę na portalu Facebook: https://www.facebook.com/SopelkaArt. Posiadaczy konta na tym portalu oczywiście zapraszam do polubienia :-). Przyjęło się, że z różnych okazji właściciele takich stron jak moja organizują różne losowania dla fanów. Postanowiłam także zorganizować takie losowanie, z okazji pojawienia się 300. zainteresowanego moimi sreberkami. Wymyśliłam sobie, że nagrodę rozlosuję między najbardziej aktywnymi użytkownikami, takimi, którzy pozostawili na mojej stronie ślad w postaci komentarza do dowolnego zdjęcia, albumu czy po prostu na mojej tablicy. 
No i teraz siedzę i zawijam te karteczki! :-D Mam tylko różowe, więc jest efektownie. Losowanie odbędzie się jutro, przy porannej kawie (tak koło południa), więc można jeszcze zostawiać komentarze, które przeczytam rano i spiszę autorów (tak koło południa ;-)). 

Nagrodą w losowaniu jest maleńki wisiorek, który zrobiłam specjalnie na tę okazję - Wilcza Łapka.

A teraz jeszcze dwa słowa o niezwykłym zjawisku, jakie ma miejsce na niebie dzisiejszej nocy. Dzisiaj przypada noc wrześniowej pełni księżyca. Ta pełnia zwyczajowo zwana jest Księżycem Żniwiarzy, ponieważ zwykle wschód księżyca w okolicach wrześniowej pełni zbiegał się w czasie z zachodem słońca. Takie zjawisko umożliwiało żniwiarzom kontynuowanie zbiorów także po zachodzie słońca. Niestety, dzisiejsze niebo nad moim domem szczelnie zakryte jest chmurami, więc zdjęcia Srebrnego Globu nie będzie. Ale wydźwięk symboliczny pozostaje - przeglądanie Waszych entuzjastycznych komentarzy to dla mnie takie żniwa - zbieram plony mojej całorocznej pracy. Dziękuję!

Edycja 1: Nad ranem chmury się rozproszyły i tak wyglądał Księżyc Żniwiarzy nad moim domem:
Wszystkie efekty kolorystyczne są dziełem mojego aparatu, który wpatrzony wprost w księżycową tarczę, nie mógł się zdecydować w jakim odcieniu najlepiej ją oddać ;-).  
Aha, i nie pytajcie mnie dlaczego nie spałam o 4 nad ranem - powód tej bezsenności wrzucę w następnym poście.

Edycja 2: Przy porannej kawie zrobiłam obiecane losowanie. Wilcza Łapka trafiła do Cat Boehm! Jeszcze raz serdecznie gratuluję! :-)

2 komentarze:

  1. No proszę. Wystarczyło, ze mnie tydzień na FB nie było i przegapiłam taki konkurs ;((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, nic się nie martw - miałam fajną zabawę przy tej loterii, więc przy najbliższej okazji zorganizuję kolejną. :)

      Usuń