czwartek, 9 sierpnia 2012

Wilki

Wolves

Nadrabiania zaległości ciąg dalszy :-)
Pracowity miałam ten czas. Dokładnie tydzień temu (2.08) Księżyc był w jak zwykle pięknej pełni. Nie wiem czy już tutaj pisałam, że najlepiej pracuje mi się w nocy, a już zupełnie idealnie, gdy Księżyc za oknem rośnie, albo jest w pełni. Jakoś tak sił mi wtedy przybywa. I właśnie ta sierpniowa pełnia okazała się dla mnie bardzo pracowita. Na warsztat trafiły akurat dwa zamówienia - Wilk i Wilczyca. 
1. Wilk
Wolf

2. Wilczyca
She-Wolf
Na rewersie, oprócz wilczej łapki, znalazła się dedykacja, ponieważ wisiorek ma być dla kogoś prezentem :-)
 
 
 


3. Wilczyca z Kruczą łapką
She-Wolf with Raven's footprint
Przy okazji wilczego tematu wrzucam dzisiejszą Wilczycę, która na życzenie Zamawiającej  otrzymała na rewersie ślad kruczej łapki. 
Czy tylko mi ten ślad przypomina runę Algiz? ;-)
A swoją drogą, to aż mi wstyd, że jeszcze nie stworzyłam kruczego wisiorka. Ale tak to już jest, że szewc bez butów...  publicznie tutaj obiecuję (sobie!) poprawę :-).


I jeszcze zbiorcze podziękowania dla Zamawiających - jesteście dla mnie inspiracją i motorem do działania. Bez Was dreptałabym w miejscu. Dziękuję! :-)

3 komentarze:

  1. za ile jest twój wilk

    OdpowiedzUsuń
  2. Można zamówić ?
    Są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Oczywiście, chętnie wykonam kolejny wilczy wisiorek na zamówienie.
      Proszę o kontakt mailowy na adres: sopellka@gmail.com
      pozdrawiam :)
      Aga

      Usuń