sobota, 4 sierpnia 2012

Liście

Leaves

Ależ zaległości mi się tu narobiło! :-)
Zatem po kolei - dzisiaj listki, które zrobiłam do kompletu z wcześniejszymi wisiorkami.

1. Miód Lipowy
Lime-Blossom Honey
Listki z kropelkami lipowego miodu to dla mnie pełnia lata... taki moment w cieniu drzewa, gdy rozgrzane powietrze aż gęste jest od słodkiego zapachu lipowych kwiatów i dźwięku niestrudzonych pszczół... 
Kolczyki były dla mnie małym wyzwaniem, ponieważ Właścicielka wisiorka z listkiem ma po 3 dziurki w każdym uchu. Bardzo dziękuję za to zamówienie! :-) - praca nad tym kompletem była bardzo przyjemna, mimo naglącego czasu i roztargnionego dostawcy półfabrykatów. 
Dzisiaj wrzucam zdjęcia mojego autorstwa, ale czekam jeszcze na obiecane mi "nauszne" zdjęcie kolczyków, bo sama jestem bardzo ciekawa jak  prezentują się docelowo. :-)
Kolczyki jak zawsze w całości ze srebra, kamienie to wysokiej klasy cytryny (zakochałam się w tych szlifowanych, oprawionych w środkowy sztyft :-) ).

A to przypomnienie wisiorka:


2. Brzozowe Listki
Birch Leaves
Natomiast te kolczyki to był powiew wiosny w samym środku lata :-). Brzozowe listki, których świeży kolor zaklęty jest w zielonych awenturynach, malachitach, peridotach i jaspisach. Zawieszone na cieniutkich łańcuszkach kamienie delikatnie podzwaniają przy każdym ruchu. Maj...
I też wisiorek z kompletu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz