wtorek, 5 czerwca 2012

Pogańskie inspiracje cz. 4

Pagan inspiration part 4

1. Lunula z dedykacją
Ta Lunula została wykonana jako prezent dla wyjątkowej Kobiety, która stoi u progu całkiem nowego rozdziału w swoim życiu. Mam nadzieję, że wisiorek przyniesie jej szczęście i pomoże pamiętać o szczególnej mocy kobiecej energii, którą symbolizuje, a którą każda kobieta nosi w sobie. 
Lunula została ozdobiona owalnym kamieniem księżycowym o wyraźnym błękitnym płomieniu.
(Niedostępny)


2. Wilczy 2
Dwustronny wisiorek, który jakiś czas temu wykonałam na zamówienie (dziękuję :-) ). To już drugi Wilk z mojego warsztatu - mam nadzieję, że będzie dobrze strzegł swojego Właściciela ;-).
(Niedostępny)


3 komentarze:

  1. Cudowne! Nie ma to jak inspiracje pogańskie, piękne, związane z natura. Ja lunulę dostałam od moich przyjaciół w dniu ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  2. a jeśli można spytać to ile za taki wisiorek z Wilkiem, jeśli można to bym poprosił o odp. na ancient1987@interia.eu. Pozdrawiam

    Przy okazji świetne prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń