wtorek, 26 czerwca 2012

Dla...

For...

Nazbierało mi się sporo zaległości - mam kilka rzeczy do obfotografowania i kilka do pokazania tutaj. Dzisiaj pierwsza partia zaległości. Są to dwa wisiorki, które jakiś czas temu zrobiłam dla mojej Mamy i dla mojej Siostry, z najlepszymi życzeniami urodzinowymi. 
Oba wisiorki są uzupełnieniem kolczyków, które to pół roku temu jako pierwsze opuściły mój warsztat i w formie prezentów choinkowych trafiły właśnie do Mamy i Siostry. :-)
Zdjęcia niestety słabej jakości, bo robione w pośpiechu, tuż przed i tak spóźnioną wysyłką.

1. Dla Mamy
Ametysty, granaty, rubin, kwarc dymny i srebrne medalioniki z jesiennymi astrami ozdobionymi rubinowymi cyrkoniami. Kamienie zawiesiłam na srebrnych łańcuszkach różnej długości.
 A to kolczyki sprzed pół roku:



2. Dla Siostry
Kropla kryształu górskiego w otoczeniu kryształków Swarovskiego i srebrna pajęczyna z kryształowymi cyrkoniami.
I też pierwsze kolczyki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz