wtorek, 15 maja 2012

Dmuchawce na Księżycu

Dandelions on the Moon

Jeszcze jedna wiosenna inspiracja :-). Tym razem wisiorek z dużym kaboszonem kamienia księżycowego, ozdobiony wyrzeźbionymi przeze mnie dmuchawcami na mocno oksydowanym tle w kształcie sierpu Księżyca. 
Przyznaję, że wisiorek jest wieloznaczny... wiosenne dmuchawce, kamień księżycowy jak dmuchawiec, sierp Księżyca, pełnia Księżyca w kamieniu... każdy znajdzie coś dla siebie ;-). Kamień księżycowy ma tutaj przepiękny błękitno-lawendowy ogień, który zmienia swoje natężenie w zależności od kąta padania światła. 
Waga wisiorka: 7,50 g, długość wisiorka wraz z zawieszką: 3,8 cm, średnica medalionu: 2,7 cm. 

To jeszcze podzielę się z Wami moją inspiracją - morze majowych dmuchawców niedaleko mojego domu :-) :

6 komentarzy:

  1. Śliczny jest! Uwielbiam kamień księżycowy, to taki biały brat labradorytu. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aguś, przepiękne. Zwiewne, subtelne, przykuwające uwagę, jasne. A nazwa taka fantazyjna jak i koncepcja, że aż mi się podoba. Też takie lubię tylko bardziej humorystyczne. ;)
    Właściwie to mam wrażenie, że praca w AC jest jak rzeźba i dlatego czuję, że sprawdziłabyś się znakomicie w repusowaniu albo w japońskich technikach rzeźby w metalu - cho kin.
    Rośniesz, stale rośniesz...
    ...i dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz świetne zdjęcia Twoich prac. Sama je robisz ?...

    OdpowiedzUsuń
  4. @Nurrgula - masz rację! To faktycznie biały brat labradorytu - także oba uwielbiam :-) Te kamienie żyją, właśnie przez to, że ciągle zmienia się ich odcień :-)

    @Angus - dzięki za wszystkie miłe słowa :-) wiesz, to jest samonapędzające się koło - robię coś, to się komuś podoba, więc mam więcej sił, żeby robić coś następnego itd. Marzę, żeby zacząć nowe techniki. I podejrzewam, że w pierwszej kolejności będzie to repus, bo nakręcam się tymi Twoimi "tajnikami warsztatu". Jednak w tym momencie zwyczajnie brakuje mi czasu :-(.

    @Anonimowy - dziękuję :-) Tak, zdjęcia robię sama, w bardzo domowych warunkach ;-). Niestety profesjonalny sprzęt foto (aparat do makro i stół bezcieniowy) spadły nieco na liście priorytetów i muszę sobie radzić cyfrówką Nikona i tym co znajdę w domu i ogródku ;-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Biżuterię stworzoną przez Ciebie wypełnia magia. Jest piękna i widać, że robiona była przez osobę z pasją. Życzę Ci jeszcze więcej pomysłów na nową, piękną biżuterię :) Jestem po prostu zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Iszhara, bardzo Ci dziękuję za te słowa! :* Cieszę się, że tak odbierasz moje prace, bo faktycznie staram się wkładać w nie mnóstwo pozytywnej energii i pasji, a tworzenie jest dla mnie zawsze wielką przyjemnością. :)

    OdpowiedzUsuń