czwartek, 2 lutego 2012

Wilczy

Wolfish

Wilczy to maleńki, dwustronny wisiorek, którego pomysł był ze mną od początku biżuteryjnej przygody. Na jednej stronie wyrzeźbiłam głowę wyjącego wilka oraz cieniutki sierp księżyca, natomiast na rewersie wydrapany jest ślad wilczej łapy, który po zaoksydowaniu ładnie kontrastuje z gładkim tłem. Wisiorek ma surowy, trochę szorstki charakter. Bardzo oryginalny.
W tym wypadku inspiracje mają swoje szamańskie korzenie, jako że w moim otoczeniu są co najmniej dwie wyjątkowe osoby, które pracują z wilkami na szamańskiej ścieżce i od których wiele dowiedziałam się o tych niesamowitych zwierzętach. Dziś w nocy Wilczy Duch dał się uchwycić w srebrze...
Średnica wisiorka: 1,7 cm. (Niedostępny, ale można zamówić podobny ;-) )

Wilczy rozpoczyna swego rodzaju serię wisiorków z różnymi zwierzętami, nie tylko tymi szamańskimi ;-)

2 komentarze:

  1. Urzekł mnie, ale ten akurat wiem dla kogo. Następny zamawiam dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SKORO ZAPOWIADA SIĘ SERIA RÓŻNYCH ZWIERZĄTEK, ZAMAWIAM SOBIE JAKIEGOŚ ŁADNEGO BARANKA.:)

    OdpowiedzUsuń