wtorek, 20 grudnia 2011

Winter is coming...

Zima wciąż jeszcze nie nadeszła. Zamiast niej, w długie listopadowe wieczory pojawiła się nowa forma mojej odwiecznej biżuteryjnej pasji. Dotychczas przejawiała się ona przede wszystkim w kupowaniu, noszeniu i podziwianiu biżuterii. Wrodzona ciekawość zaprowadziła mnie do źródeł i tak poznałam alchemiczne metody kształtowania srebra najwyższej próby 999 :). Swoje prace tworzę w technice glin metali szlachetnych (AC) i ozdabiam ulubionymi naturalnymi kamieniami oraz wyjątkowymi okazami kryształków Swarovskiego. 
Inspiruje mnie przyroda, muzyka, baśniowy świat fantasy, spotkania z interesującymi ludźmi, różnorodność kultur...

Blog ten będzie poświęcony tematom biżuteryjnym, będzie prezentował moją pracę i rozwój w tej dziedzinie.
Zachęcam do komentarzy oraz kontaktu :). 

Zapraszam do świata wypełnionego srebrnym blaskiem...
Sopelka 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz