piątek, 23 grudnia 2011

Pierwsze

The First

Oswajanie techniki i skali rozpoczęłam od ćwiczeń w glince modelarskiej i modelinie. W oczekiwaniu na pierwsze zamówione srebro zrobiłam kilka prostych projektów w tych materiałach.


Pierwsze prace w srebrze wykonałam dwa tygodnie temu, są to dwie pary kolczyków:
1) Jadwigi
Inspiracją dla tych kolczyków były fioletowe, jesienne astry, kojarzące mi się z Kobietą, dla której kolczyki były prezentem. Ręcznie formowane w srebrze kwiatuszki ozdobiłam kryształkami Swarowskiego, natomiast fioletowe gronka wykonałam z dużych fasetowanych kropli ametystów, otoczonych małymi oponkami i kuleczkami ametystów, granatów, różowych turmalinów i kwarców dymnych. Srebro oksydowane i polerowane.



2) Pajęczynki
Pajęczynki wykonane w podobnej technice, także z myślą o konkretnej osobie. Kolczyki skrzą jak srebrzyste nici pajęczyny w mroźny poranek. Chłodnego blasku dodają im krople kryształów górskich, kamienie księżycowe oraz kryształki Swarovskiego. Srebro także oksydowane i polerowane.




A tu jeszcze rzut oka na montowanie "gronek" ;) :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz